Revehiet

Rev

Rev er en småbarnsavdeling med barn fra 0-3 år. Vi er fem voksne totalt, der av 4 voksne i 100% stillinger, en på 20% som dekker plantiden til pedagogene.

Vi er en gjeng med positive og omsorgsfulle voksne, hvor humor er en stor del av hverdagen. Målet vårt på Rev er at «alle barn skal føle seg trygge». Barna er omgitt av gode voksne, som ser og forstår hvert enkelt barns følelser og behov. Det gjør at de kan utvikle seg i positiv retning, og kjenne følelsen av å være verdifull og en del av et fellesskap. På Rev skal barna få oppleve kjærlighet, trygghet og tilhørighet.

Vi er glad i å være ute, uansett vær. Utetiden er viktig for at barna skal være i fysisk aktivitet og for deres motoriske utvikling. Vi deler barnegruppen ofte i mindre grupper, da får vi mulighet til å være tettere på, veilede og støtte hvert enkelt barn. Vi har fokus på å følge barnas initiativ og skape felles erfaringer som grunnlag for lek.