Maurtua

Velkommen til Maurtua!

På Maurtua er vi 18 fine barn i alderen 3-6 år, og 5 engasjerte og omsorgsfulle voksne. Tre voksne jobber 100%, en 80% og en 40%. 40 prosenten dekker pedagogenes plantid og gir ekstra støtte under førskolegruppe.

På Maurtua er vi opptatt av å møte hvert enkelt barn ut fra deres individuelle forutsetninger og behov. Vi jobber for at alle barna skal finne sin plass og føle at de er en viktig del av fellesskapet på Maurtua. Vi er opptatt av barns medvirkning, og at barnas interesser og ønsker skal være en del av den pedagogiske planleggingen på avdelingen.

Vi jobber hele tiden med å bli bedre på det vi gjør. I år har vi hatt spesielt fokusert på å forme lekemiljøet inne, slik at miljøet inspirerer til god lek på avdelingen. Hos oss er barna hele tiden i fokus, og vi evaluerer arbeidet vårt hele tiden, og vi endrer oss stadig for å gjøre praksisen våres best mulig.